Omstyling önskas

Jag är verkligen trött på mig själv just nu.
Har för lite tid för barnen, mig själv och mina intressen. Jag jobbar och jobbar och jobbar och försöker ge allt jag kan till mina barn på kvällarna. Men jag hinner inte med mig själv.
Jag vill träna massor, vill shoppa vilt, vill gå på ansiktsbehandling, klippning, hårfärgning, vill inreda hemma, vill läsa en bra bok, vill skratta och ha det bra...vill åka på semester, och på spa..

En helrenovering både kroppsligt och psykiskt skulle behövas. Men hur gör man för att hinna allt man vill?

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman/Karolina

Om jag hade svaret på den frågan hade jag skrivit en bok och blivit rik...nu skickar jag en kram istället och säger att jag vet hur det känns!

2009-03-19 @ 08:03:22
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Trebarnsmamman

Åhhh det vill jag med :)

Hoppas allt är bra!

KRAM

2009-05-29 @ 15:46:25
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0