Livspusslet

hette ett program som gick på tv igårkväll och handlande om att få ihop arbete, karriär, vardagen och barn. Det var  ett tankeväckande och intressant program. Jag tänkter väldigt mycket på hur jag ska fixa det när jag börjar jobba heltid, 1 februari. Jag vill ju komma framåt i min karriär, och det känns som om det är dax nu, efter 4 års pluggande på högskola och en mammaledighet som pågått i 2 år, förrutom en kortare period av jobb.

Det är jättekul att jag fick den tjänst som jag så gärna ville ha, som säljare/kundvårdare på ett återvinningsföretag, och jag är verkligen glad över det! Men samtidigt känns det så sorgligt att inte få vara med mina barn lika mycket som nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0