En massa projekt

Jag börjar ju snart jobba och har en hel lista som jag ska göra innan jobbstart. Är väl bara att inse att jag inte hunnit med allt som jag tänkt, men det har blivit en del gjort.
Stora sonens rum ser hemskt ut. Det är inte bara stökigt utan tråkigt och opersonligt. Ikväll ska han och jag försöka få någon ordning på katastrofen. Så kan jag stryka det projektet från listan iaf.

Tid är en bristvara när man har många barn. Det är svårt att räcka till för allas behov och det skulle underlätta om dygnet hade lite flera timmar..

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej, vad roligt att du hittade till min blogg! Ska bli kul att få träffa Charlie på söndag. Mamma undrar om vi får länka eran blogg från vår sida?

Kram

2009-01-29 @ 12:42:23
URL: http://www.filippamariakhouri.blogg.
Postat av: smultron

Grattis till jobbet!



Ja du, tid är en bristvara. Tänker på kollergor jag hade, utan barn, som tyckte att jag skulle hänga med på både träning och krogen. ???? Det värsta är väl när man känner att man har för lite inflytande över sitt eget liv. Har en liten lista själv som jag (och maken!) behöver ta itu med. Rensning i förrådet bl a. Usch :(



Ha det bra, kram!

2009-01-29 @ 12:57:17
URL: http://mammamummel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0